Monday 21 February 2011

Firefly yeniden mi?


Firefly, Fox'un 2002 yılında yayınlamaya başladığı ve kısa sürede yayından kaldırdığı 14 bölümlük uzay-kovboy karışımı dizisiydi. Varsa izlemeyen tez zamanda başlasın. Dizi yayından kaldırıldıktan sonra Serenity isimli film ile açık kalan bir iki noktayı aydınlatıyor.

Peki dizi yeniden çekilecek dedikoduları nasıl alevlendi? Herşey dizinin tekrardan "Science Channel" da yayınlanacak olmasından dolayı, başrol oyuncusu Nathan Fillion (Kaptan Mal) ile yapılan röportajda başladı. Burada kendisine sorulan "Tekrar aynı karakteri oynar mısınız?" şeklindeki soruya kesinlikle şeklinde cevap veren Fillion, hatta "loto dan para kazansam Firefly'ın haklarını satın alıp, tekrardan çeker ve internetten sağıtırım" demiş. (Inside TV)

Bunun üzerine dizinin yapımcısı ve senaristi Jose Molina, tweeter'dan "Fillion'ın yanındayım, şu anda yaptığım işi hemen bırakır gelirim" şeklinde yorum yapmış. Molina'ya yine tweeter'dan cevap veren diğer senarist Jane Espenson'da aynı şekilde, eğer bana ihtiyaç duyulursa, ben de varım" demiş.

Olay bu kadar esasında, ama yinede dizinin sevenleri gibi ben de gaza geldim. Ayrıca dizinin haklarını satın alması için Fillion'e yardım amaçlı bir de site kurulmuş. İsteyen para bağışlayıp Fillion'a yardım edebilir.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...