Wednesday 18 May 2011

2011 Filmleri Posterleri - Lego Style


2011 süper kahraman filmleri takvimini yayınlayalı 2 ay olmuş. Şu ana kadar yalnızca Thor vizyona girdi ve benim beklentilerimi oldukça aştığını belirtmem lazım. Çok eğlendim filmi izlerken. Bir tek Natalie Portman'ı gereksiz buldum, sırıtmıyor ama rolü gereği çok extra bir performansı da yok. Herhangi başka bir aktrist de oynayabilirmiş rahatlıkla.

Konumuz Thor değil, tabii, 2011 filmleri ve lego posterleri.
2011'in geri kalan kısmında bizi bekleyen bu kadar süper film varken, internet ortamı da boş durmuyor. Nextmovie.com isimli sitede 2011'de vizyona girecek filmlerin lego temalı posterlerini yayınlanmış. Ben en çok Cowboys&Aliens'ı beğendim sanırım, çok gözümüze sokulmadığı için Lego adamcıkları.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...